Reageer op: Seksueel misbruik in de kring van Wolfgang Frommel

Forum Lotgenoten Seksueel Geweld Achtergrond & Informatie Opinie & actualiteit Seksueel misbruik in de kring van Wolfgang Frommel Reageer op: Seksueel misbruik in de kring van Wolfgang Frommel

#215256
Robin
Lid LSG

    Dat niet begrijpen wat er met je gebeurd is, had ik ook. Toen die docent zich over me ‘ontfermde’ voelde dat vooral goed. Hij was wel 19 jaar ouder als ik maar hij was lief voor me. Hij gaf me de aandacht die ik altijd gewild had en ik gaf hem seks in ruil. Het stomme was dat ik me er nog goed bij voelde ook! Ik dacht dat ik bijzonder voor hem was maar in feite ‘kocht’ hij me gewoon. Toen ik door kreeg dat hij dit met veel meer jongens deed, was het speciale gevoel snel weg maar ik bleef er soort van naar zoeken, zeg maar. Dat maakte me een makkelijke prooi voor andere oudere mannen.

    Wees maar blij Luka, dat je eruit bent. Ik zit er nu 11 jaar in vast en weet eerlijk gezegd niet goed hoe ik het moet doorbreken. De angst voor afwijzing is zo groot, mijn familie, mijn werk maar ook mensen die ik vrienden noem, ik weet zeker dat ze me als een baksteen laten vallen als ze weten dat ik me door oudere mannen laat gebruiken. Ik ben gewoon een hoer die zich laat betalen met aandacht en ik schaam me daar kapot voor, hoewel ik inmiddels wel snap dat ik zo gemaakt ben. Ik heb wel eens gedacht, misschien moet ik er officieel mijn beroep maar van maken, dan levert het tenminste nog wat op.

    Lastig om dit zo op te schrijven, merk ik.